De Mooiste Dag

Het is bijna zover! Zaterdag 2 juli 2022 De Mooiste Dag!!

Helaas hebben wij de afgelopen twee jaar door Corona De Mooiste Dag niet met elkaar kunnen beleven. Dit jaar gaan wij dit dubbeldik goedmaken.

Dit jaar krijgt De Mooiste Dag een speciaal tintje. Wij vieren namelijk ons 25-jarig jubileum en dat doen wij dit jaar op zaterdag 2 juli 2022. Het feest zal plaatsen op het bedrijventerrein van Broshuis te Kampen. Vanaf hier vertrekt om 14.00 uur de stoet, via de Noordweg, richting De Oudestraat. De stoet zal vervolgens een rondje IJsseldelta rijden (IJsselmuiden – Genemuiden – Hasselt – Mastenbroek) en zal via de Stadbrug weer binnenkomen in Kampen. Voor de route klik hier https://stichtinglivelife.nl/route/
Onze deelnemers vinden het geweldig als ze worden uitgezwaaid langs de stoet. Komen jullie ook zwaaien?

Rond de klok van 16.00 uur zal de stoet weer arriveren bij Broshuis. Daar zal een bruisend feest gaan losbarsten, met daarbij verschillende activiteiten voor al onze deelnemers. Ook zullen dit jaar de muzikale optredens niet ontbreken met o.a ‘Het IJsselduo’, ‘De Molenbroeders’ en de Kamper band ‘No Brakes’. Helaas is Stef Ekkel dit jaar verhinderd, maar hij zal dit jaar worden vervangen door onze topper ‘Peter Veenstra’.

Het feest is een besloten. Alleen de mensen, die een toegangsbewijs hebben van Live Life, mogen met ons het feestje meevieren.

Wij hebben er zin in! Jullie ook?

Tot 2 juli!

Het bestuur van Stichting Live Life

AVG
Sinds 25 mei 2018 geldt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Om het organiseren van De Mooiste Dag mogelijk te maken, hebben wij persoonlijke gegevens nodig. Deze gegevens worden opgeslagen in een database en alleen voor De Mooiste Dag gebruikt. Verder wordt gedurende De Mooiste Dag beeldmateriaal gemaakt (film en foto’s). Alle deelnemers aan De Mooiste Dag gaan akkoord met eventueel gebruik van hun beeltenis in druk, op foto, film e.d. voor promotionele doeleinden van De Mooiste Dag / Stichting Live Life zonder daarvoor aanspraak op een vergoeding te maken. Heb je hiertegen bezwaar, dan het verzoek om niet deel te nemen aan De Mooiste Dag.

Doe mee met De Mooiste Dag

motorrijder

vrijwilliger

deelnemer

Help mee als sponsor

Onze stichting en De Mooiste Dag worden mogelijk gemaakt dankzij de steun van tal van lokale en regionale sponsoren.