Premiere van de dvd van De Mooiste Dag 2015 in de leuke Hanzestad.

2015-11-15 22:48:03

In de leuke Hanzestad vond vrijdagavond 13 november 2015 de feestelijke premiere plaats van de dvd van De Mooiste Dag 2015. Deze keer werd de eerste dvd uitgereikt middels een "loting" aan één van de gasten, John Hanekamp. Gasten, sponsoren en vrijwilligers genoten samen van deze gezellige avond. Tijdens de opening werd er ook afscheid genomen van Fleur Wilmsen, die na 4 jaar Live Life verlaat. Gelukkig kon ook gelijk het nieuwe bestuurslid Tine Looise worden voorgesteld.Voor de één waren er de nodige bedankjes, terwijl Tine succes werd gewenst.

Optredens van DOP(Dansen ons Plezier) / het IJsselduo / Duo Remix
De groene brigade, of anders gezegd DOP, maakte er weer een schitterende show van. Alleen de opkomst van de groep is al een prachtig gezicht. Wat een enthousiasme straalt er vanaf en wat hebben ze de aanwezigen laten genieten van hun dansen. Ook de conditie was duidelijk aanwezig, want na hun eigen optreden bleven ze de stemming erin houden door ook voorop te gaan in de polonaise en het dansen tijdens de optredens van het IJsselduo en Duo Remix. Schitterend!!

Ook het IJselduo wist er weer de stemming in te brengen. Al heel veel jaren "vaste klant" tijdens de activiteiten van Live Life en ze blijven gewoon doorgaan. Daarnaast heeft Arnold Wolda voor de tweede keer de dvd van De Mooiste Dag samengesteld en deze zag er ook weer schitterend uit. Klasse! Vorig jaar waren ze voor het eerst aanwezig en ook dit jaar waren ze weer bereid naar Kampen te komen: Duo Remix. Live Life werkt aanstekelijk, want de zanger van Remix, Willem, heeft zich gelijk aangemeld als motorrijder en was afgelopen jaar dan ook aanwezig. Bedankt.

Als een rode draad waren Bertus Krabbe, de Bosburgemeester(Wim Schluter) en zijn vrouw Annechien(Bernadet Arends) wederom van de partij. Op de hun bekende manier hebben ze weer voor de nodige sfeer die avond gezorgd.

Verder nog even de mededeling dat vanaf dinsdag 17 november, de dvd te koop is voor € 12,50 bij Toko Hannes aan de Dr. Damstraat en Kamper Genot in de Oudestraat.