HEAVY METAL MAAND REGELINK VOOR DE MOOISTE DAG.

2016-04-24 21:04:59

HEAVY METAL MAAND REGELINK VOOR DE MOOISTE DAG

Op woensdag 6 juli 2016 wordt al weer voor de 20e keer De Mooiste Dag georganiseerd door de Stichting Live Life. Na het vertrek om 10.00 uur vanaf de Nieuwe Markt in Kampen zal de stoet richting Staphorst gaan om daar op het terrein van Staats Bos Beheer, de Zwarte Dennen in Punthorst, er een mooi feestje van te maken.

Om ook dit jaar weer een editie van de Mooiste Dag mogelijk te maken heeft Stichting Live Life met Regelink Schroothandel een afspraak gemaakt om een speciale actie te organiseren.

De maand mei wordt heavy-metal maand, hetgeen betekent dat Regelink van elke kilo schroot die bij het bedrijf ingeleverd wordt een vast bedrag afdraagt voor de Mooiste Dag. Deze actie geldt voor zowel particulieren als voor bedrijven.

Daarnaast zal directeur Harry Regelink dit jaar als motorrijder met een trike meerijden met de stoet. De Mooiste Dag vindt dit jaar plaats op woensdag 6 juli.

Op het bedrijf werd onlangs met een officieel moment een aftrap gegeven voor de actie. Zowel directie van Regelink als het bestuur van Stichting Live Life spraken hierbij de hoop uit dat velen uit Kampen en omstreken gebruik zullen maken van deze actie en hun oude ijzer in mei zullen inleveren. Dit kan elke werkdag tussen 7.30 en 16.00 uur aan de Installatieweg 2 in Kampen.