HEAVY METAL ACTIE REGELINK LEVERT FORS BEDRAG OP VOOR DE MOOISTE DAG

2016-06-10 00:19:03

De zogenaamde Heavy Metal actie die in de maand mei bij Regelink Schroothandel plaats vond, heeft het prachtige bedrag opgebracht van € 2370,-. Op initiatief van werknemer Henk Albers van Regelink, die al jaren met zijn dochter meerijdt op de Mooiste Dag, werd er op elke kilo oud ijzer die in de maand mei bij Regelink ingeleverd werd, een bepaald bedrag opzij gelegd hetgeen uiteindelijk resulteerde in dit prachtige sponsorbedrag.

Vorige week werd op het bedrijf van Regelink de cheque overhandigd aan het bestuur van Stichting Live Life waarbij ook eigenaar Harry Regelink en zijn vriend Remmert Krantz aanwezig waren, die beiden met een trike mee zullen rijden in de stoet.

De Mooiste Dag vindt dit jaar plaats op woensdag 6 juli. Zoals gewoonlijk zal de stoet om 10 uur ’s morgens starten vanaf de Nieuwe Markt en via de gebruikelijke weg door de Oudestraat, Koornmarkt en IJsselkade via de Stadsbrug de stad verlaten om ’s middags tegen vieren weer terug te keren.