De Mooiste Dag 2016 komt eraan!!

2016-06-28 21:02:14

Achter de schermen zijn we drukdoende de laatste puntjes op de "i" te zetten. Voor ons gevoel hebben we de zaken goed voor elkaar en hopen we weer op een mooie dag op woensdag 6 juli 2016. Even de agenda voor de komende week:

- Vrijdagmiddag 1 juli Omroep IJsselmond te woord staan en hun de nodige informatie verstrekken over De Mooiste Dag.

- Vrijdagavond 1 juli gaan we de startbewijzen inpakken en sorteren per Gezinsvervangend Tehuis.

- Zaterdag 2 juli zijn we aanwezig op de promo-middag op de Oudestraat 72, bij Koffie Genot van 12.00 - 17.00 uur.

- Maandag 4 juli gaan we de aanhanger gereed maken, zoals de helmen en alle zaken die we woensdag nodig hebben.

- Dinsdag 5 juli 2016 zijn we vanaf 07.00 tot 22.00 uur aanwezig op het terrein van de Zwarte Dennen om de opbouw van de tent in de gaten te houden en ervoor te zorgen dat de verdere materialen allemaal gebracht worden.

- Dinsdagavond 5 juli gaan de beveilgers op de motor, in samenwerking met de politie de route rijden om woensdag niet voor verrassingen komen te staan. Ook zullen 's avonds een aantal vrijwilligers op het terrein zijn om alles gereed te maken voor de volgende dag, onder het genot van een kop koffie van slager Norg, die ook al aanwezig is om de catering voor elkaar te maken. Twee mensen zullen die nacht slapen op het terrein om alles in de gaten te houden en dan..........

Is het woensdag 6 juli 2016: De Mooiste Dag. Vanaf 06.30 uur komen we dan weer bij elkaar in de Leuke Hanzestad om alles in goede banen te leiden, zodat om 10.00 uur de stoet kan vertrekken vanaf de Nieuwe Markt.

Wij hebben er met z'n allen heel veel zin in. De vele vrijwiligers, de diverse chauffeurs, de vele motorrijders, de artiesten, de mensen van StaatsBosBeheer, de mensen die met activiteiten op het terrein aanwezig zijn, de mensen van de catering, kortom meer dan 200 vrijwilligers en meer dan 250 motorrijders gaan samen met de 350 mensen met een geestelijke- en /of lichamelijke beperking er De Mooiste Dag van maken. Uiteraard mede mogelijk gemaakt door de vele sponsoren, de donateurs en een ieder die Live Life / De Mooiste Dag op welke manier dan ook, een warm hart toedraagt!!!!